Szukaj

wtorek, 30 października 2012

Pasta jajeczna do chleba

Cześć wszystkim,
  Właśnie skończyłam robić kolację i chciałam podać Wam przepis na pyszną pastę jajeczną. Jest bardzo pożywna i smaczna, do tego dość szybko się ją robi. Idealna alternatywa dla niezdrowych past, które kupujemy w sklepie.
Na początku nie byłam przekonana, czy mi zasmakuje, ponieważ strasznie lubię majonez (tak, wiem - jest niezdrowy :P) a pomysł zastąpienia go śmietaną nie do końca mi się spodobał, jednak nie żałuję!

SMACZNEGO!

Składniki:

6 jajek ugotowanych na twardo
pęczek ładnego szczypiorku
3 łyżki musztardy (najlepiej delikatesowej)
3 łyżki śmietany 12 %
sól
pieprz
pierz ziołowy

Jajka ścieramy na tarce (na najgrubszych oczkach), dodajemy śmietanę i musztardę. Szczypior drobno siekamy i dodajemy do masy. Doprawiamy do smaku wedle uznania.


Macie jakieś sprawdzone, ciekawe pomysły na pasty do chleba? :) Jeśli tak, to zapraszam do podzielenia się tymi przepisami z Nami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz